woensdag 12 januari 2011

Kikkererwtensalade met tomaat & koriander


Ik heb dit recept een paar keer gemaakt tijdens mijn verblijf in Spanje (ik heb vier maanden in Spanje gewoond vorig jaar) en vind het zelf erg lekker. Daarbij is het ook nog eens gezond, dus dat zijn twee vliegen in een klap!

Wat heb je nodig? Kikkererwten, linzen, cherry tomaten, koriander, olijfolie, chili olie (als je van pittig houdt), zout en peper. Koriander fijn snijden en cherry tomaatjes halveren. Nou ja, verder is het eigenlijk een kwestie van dit alles door elkaar gooien en even omscheppen. Eet smakelijk! PS. ik geef toe dat de kleur van linzen er niet heel smakelijk uitziet, maar geloof me, het is heerlijk!

1 opmerking:

  1. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat dit heel erg lekker is! Muy rico!

    BeantwoordenVerwijderen