zondag 27 februari 2011

Tritt, Marokkaanse roti



Een vriendin vertelde me gisteren dat ze deze week een ontzettend lekker gerecht had klaargemaakt: Tritt. Bij mij ging er geen belletje rinkelen en ik vroeg wat 'Tritt' dan precies was. Ze vertelde me dat het een gerecht is uit de Arabische keuken, een soort Marokkaanse versie van roti. Ik heb het zelf niet geproefd maar toen ze het woord 'roti' liet vallen, wist ik een ding zeker: dit moet heerlijk zijn (ik ben gek op roti!). Bovendien heeft zij natuurlijk wel geproefd en was ze er heel enthousiast over. Kortom: dit moet wel een gerecht zijn om van te smullen. Hierboven kun je zien hoe het er ongeveer uit ziet en voor het recept verwijs ik je door naar haar blog waar je de ingredienten en de bereidingswijze vindt.

1 opmerking:

  1. Hoi Elle (ik vind Elle ook leuker klinken hoor),

    Wat een heerlijke blog. Ik volgde je LittleDNLL-blog al een tijdje en vind ook deze blog weer een aanwinst in blogland. Daarom nomineer ik Taste of passion ook voor de Liebster Blog-award zodat meer mensen jouw heerlijke blog ontdekken en er geïnspireerd door raken.

    Via deze link http://gewoonmarieke.blogspot.com/2011/02/liebster-blog.html kan je erachter hoe je de award kunt aannemen en hoe zelf ook blogs kunt nomineren.

    Lieve groetjes

    Marieke
    http://gewoonmarieke.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen